Rozhovor s Petrem Prollem

28.08.2015 14:00

Exkluzivní rozhovor s kapitánem staršího dorostu Petrem Prollem!

 

Petře, máte za sebou 3 mistrovská utkání, ze kterých jste vždy vyšli neporaženi a 9 bodů v tabulce. Čím si to vysvětlujete?
Ano, 9 bodů sice máme a jsme zatím neporaženi, ale s předvedenou hrou například v Košťanech spokojeni nejsme. Největší klíč k úspěchu byla asi taktika, ve které jsme byli vždy o krok vpřed, než soupeř (třeba v utkání proti Bílině, které jsme otočili v posledních 15 minutách).

Jak probíhala letošní příprava do nové sezóny? Došlo k nějakým změnám v kádru?
S přípravou, to je otázka spíše na trenéra. Moje příprava probíhala s Á-týmem, ale většina byla spojena s dorostem. Řekl bych, že jako každý rok – nic nezvládnutelného. Ke změnám došlo jen na pozici brankáře. Na hostování do týmu Admira Praha odešel Míla Bartoušek, naopak k nám přišel z Mostu Lukáš Eichler, který si svými výkony, podle mě říká o místo v Á-týmu. Tým je pospolu už přes 3 roky a je poněkud stejný.

V úvodu sezóny se Vám obzvlášť daří, za 3 zápasy máte již 9 branek! Jste spokojen se svými výkony?
Spokojen jsem, tak z poloviny. Samozřejmě, že branky potěší, ale pro mě jako kapitána, je důležitější hra celého týmu, ne jednotlivce. Nemít kluky kolem sebe, tak jsem na nule. Kluci si zaslouží pochvalu, ale chce to makat dál.

Lidé Vás často označují tahounem týmu. Co si o tom myslíte?
Tak určitě je příjemné to zaslechnout, nebo si nechat blahopřát po zápase ke gólům, ale zaslouží se na tom celý tým. Naopak roli tahouna nemám rád, protože kdykoliv může přijít série zápasů, kdy se dařit nebude. Zatím můžu zaklepat, že se mě štěstí drží a do čeho jsem kopl, to tam spadlo. (směje se)

Nastoupil jste již v několika utkáních Á-týmu. Jaká je to pro Vás zkušenost?
Nastupovat za Áčko už se mi povedlo pod trenérem Šroubem. Teď je to pro mě ještě větší čest, nastupovat pod novým trenérem Miroslavem Pavlovem. Právě zkušenosti z tréninků a zápasů s Áčkem se snažím využívat v dorostu.

O víkendu jedete na zápas do Neštěmic. Co čekáte od soupeře?
Neštěmice, co k tomu napsat. Na jejich hřišti se nám moc nedaří (kdo tam někdy hrál, tak ví, jak to tam chodí). Věřím ale, že jsme v dobré náladě a s výborným Eichym v bráně přivezeme 3 body!